Translate

dinsdag 19 april 2011

Dieren (Fazanten in het Hitlandbos tijdens een avondritje op de fiets)

Na het avond eten even een stukje om op de fiets, rustig even een eindje door het Hitland bos en kijk eens aan, een verrassing, een fazant kruiste mijn pad, ik was helemaal in mijn sas. Het is mij nooit eerder gelukt een fazant op de foto te krijgen, tenminste niet zo dicht bij als nu. Fazanten zijn doorgaans erg schuw en zijn snel weg, of duiken snel weg in struikjes of hoge pollen gras. ben er helemaal gelukkig mee. Het vrouwtje ging er wel snel vandoor, jammer.



3 opmerkingen:

  1. Kees ben je op fazantenjacht geweest ?
    prima opnames hoor.

    groetjes en een mooie dag gewenst, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, goed gelukt Kees. Bij mij zijn ze er ook altijd als de kippen vandoor...
    Groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kees,
    das sind schöne Aufnahmen vom Fasan...da hast du wirklich Glück gehabt....auch dein Windmühlenfoto im Header gefällt mir sehr gut....
    LG: Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.