Translate

zondag 7 oktober 2012

Uitstapjes (Boot reisje naar Kinderdijk)

Zaterdag, veel regen in de ochtend. In de middags, toch nog mooi weer. Nog even er tussen uit, met de boot vanuit Rotterdam naar Kinderdijk, we hebben dit al vaker gedaan, het blijft een heerlijk reisje.

Sorry voor de schuine foto's, er was nogal een beetje deining op de boot.

Aankomst van de boot naast de Erasmusbrug, tevens het vertrekpunt



 Het binnenvaren van de Lek
De  aanlegsteiger in Kinderdijk
 Modern gemaal met uitloop

 De Molens vanaf de dijk





 Terug op de boot
 De terugreis


 Terug in Rotterdam




5 opmerkingen:

  1. Uitstekende foto's Kees..... bedankt voor deze trip per boot.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kees
    Dat moet een mooie vaartocht geweest ziijn. Je hebt er mooie foto's van gemaakt. Fijn dat het weer beter werd, want dat is nog meer genieten.
    Groeten en een goede zondag.
    Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een héle mooie serie, Kees. Allereerst lijkt het me een prachtige tocht (ik heb eens zoiets gedaan vanuit Warmond), maar je hebt er ook nog eens mooie foto's van gemaakt. De foto's 1 en 14 zijn mijn favorieten. Die springen er voor mij echt uit. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Kees,
    Mooie serie. Ik wist niet dat je vanuit Rotterdam naar Kinderdijk kon varen. Bedankt voor de tip.
    Hartelijke groet,
    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees,
    Zeer mooi opnames!! Niet ver van mij vandaan, dus bekende plaatjes voor mij.
    Je hebt prachtige foto's weten te maken van de bekende molens,(ik kom er ook regelmatig) maar ook je foto's van Rotterdam zijn ontzettend gaaf om te zien zo vanaf het water.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.