Translate

zaterdag 11 januari 2014

Planten en bloemen (Onze Amarylissen)

Weer twee dagen later, wat een bloemen geven de Amaryllissen ons, 2 bollen, de rose met 2 stengels
Een nog in de knop de ander met 3 bloemen, maar dan, de andere bol, 4 stengels, 2 stengels met 5 bloemen waarvan nog 2 knoppen, 2 stengels met 4 bloemen waarvan nog 1 knop.
Ik noem het een wonder, 18 bloemen uit een bol met stengels van 80 tot 105 cm hoog.
 Ik ben er grandioos trots op.



                      De rood witte bloemen steken er flink boven uit.

                      De rose valt in het niet




8 opmerkingen:

  1. Nou hier kan je ook trots op zijn,volgens mij praat jij er tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Kees,
    En terecht kun je daar trots op zijn!
    Het zijn prachtige bloemen en je hebt dat prachtige vastgelegd.
    Wij hadden er niet zoveel. Vanavond hebben wij de bol weggedaan.
    Geniet ervan!

    Groet,

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is genieten met zoveel kleurenpracht ! En je kunt je er met je camera lekker op uit leven.

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht bloemen zij het Kees.
    Mooi op de foto gezet,nr. 5 en 7 vind ik het allermooist.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees.

    Is toch echt lekker lang genieten van deze mooie bloemen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Kees. Je kunt de kleuren inderdaad maar beter binnen halen. Het is buiten grauw en grijs genoeg! :-)

    Groeten uit Sneek! ;-)
    Gert Jan Hermus
    dzjiedzjee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een weelde, Kees. Het zijn sowieso al prachtige bloemen en dan nog zoveel ook. Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent. Mooie foto's ook. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.