Translate

donderdag 8 mei 2014

Cruisesterminal Rotterdam

Vandaag 8 mei is het cruises seizoen weer begonnen, 
Natuurlijk even gaan kijken maar het was koud en druilerig.
 Aan de foto's is dat wel te zien. De terminal is gelegen direkt naast de Erasmusbrug.  

De Erasmusbrug

 De Aida Stella ligt voor anker voor de terminal

 Op de voorgrond gaat een watertaxi voorbij

 Op de voorgrond rondvaartboten van de Spido 

Kijkje naar het achterschip

 Modern kantoor complex, op de voorgrond de waterbus


6 opmerkingen:

  1. Kees ik woon haast op loopafstand en ik kom er haast nooit,maar nu ik dit zie, dan ga ik toch eens verder dan het havenziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal TOP, Kees!! 'k Had 't gisteren gelezen in het AD maar ben zelf niet gegaan.
    Het was grijs en grauw, maar jr foto's zijn heel goed geslaagd.
    Dat woon- en kantorencomplex heet 'de Rotterdam', hoe komen ze erop hè?!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere beschildering op dat cruise schip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees.

    Mooie foto's van de imposante schepen en gebouwen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tolle Aufnahmen einer modernen und großen Stadt hast du mitgebracht.
    Die Architektur ist sehr interessant.
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij bent er geweest bij aankomst van het cruise schip, mij was het te slecht weer en ben thuis gebleven. Mooie impressie Kees. Ik denk dat de passagiers niet blij zijn met het Rotterdamse weer op het moment. Fijn weekend, Dietmut.
    PS. Op mijn Flickr site heb ik alben met foto's van Rotterdam en o.a. Zuid

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.