Translate

vrijdag 10 oktober 2014

Enkele paddenstoelen in het bos bij Doorn







11 opmerkingen:

  1. Kees, je hebt een mooie verzameling paddenstoelen. Hier bij ons vind ik zulke mooie niet en maar jullie misschien ook niet.
    Markthal, zal een publiekstrekker zijn, maar de echte marktganger blijft toch de ouderwetse markt trouw. Is ook stukje goedkoper. Het aanbod in de markthal is iets meer luxueus Kees ik wens jullie een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Kees,hier zie je er niet veel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kees
    Jij hebt alvast een voorproefje op de herfst genomen. Mooi die paddenstoelen.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Der Herbst ist die Zeit für Pilze...
    du hast sie gefunden....
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn mooi, Kees. Welk bos is dat in Doorn ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, Niet echt opgelet, ergens 'n parkeerplaats opgereden en gaan wandelen. In ieder geval in de driehoek Doorn, Leersum en Maarn.
      Groetjes

      Verwijderen
  6. Hoi Kees.

    Mooie foto's van de paddenstoelen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Autumn is beautiful, and mushrooms are so fascinating with its colors and shapes and they fit so well into autumn nature.

    Great pictures, great weekend from me.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn er toch veel verschillende paddenstoelen. Je laat ons mooie foto's van diverse soorten zien.
    Fijne zondag!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie bijna geen paddenstoelen meer, en dat komt den ik door eht droge weer van de afgelopen tijd.
    ik hoop er het weekend nog wat te vinden en te kunnen fotograferen. Jij laat weer een paar leuke verschillende zien.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.