Translate

zondag 9 november 2014

Impressie van de markthal in Rotterdam.










11 opmerkingen:

  1. So incredibly impressive hall, stylish pictures too Kees.
    Good new week in November to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hè, wij zijn er ook al geweest. Ben helemaal weg van de nieuwe architectuur in Rotterdam.
    Groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Heel apart gebouw.
    Zeer groot allemaal zo te zien.
    Mooie foto's heb je er van gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is wel heel indrukwekkend, Kees. Ik ben ook nog van plan om te gaan. Vooral de binnenkant vind ik erg mooi. Prachtige serie weer. Leuk om even met je mee te kijken. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er imposant uit. Leuk te zien dat er woningen omheen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart gebouw voor mij onbekend ! Heel mooie opnames Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij bent er nu ook geweest, mooie serie Kees. Ik zie het is nog altijd heel druk. Groetjes Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das ist eine interessante und schöne Architektur.
    Da hat sich der Baumeister etwas ganz besonderes einfallen lassen.
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig vastgelegd Kees, mooi om het zo te zien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa.... dit is echt prachtig. Ik zag deze hal ook bij Dietmut voorbij komen en als ik daar ooit een keertje ben ga ik daar vast en zeker even kijken. Leek me echt schitterend om met eigen ogen te zien.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.