Translate

zaterdag 31 januari 2015

Mijn quarium

Weer even 'n kijkje onder water





10 opmerkingen:

  1. Ik geniet hier echt van Kees. 'k Heb zelf al jaren geen bak meer.
    Mijn zoon is er onlangs ook mee begonnen. Dus kijk ik nu daar wel.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het enige leuke van een bezoek aan mijn tandarts is zijn mooie aquarium in de wachtruimte. Die van jou is ook fraai om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is genieten Kees heel leuk dat je hier heel veel plezier in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kees, wat heb je voor mooie foto's van je aquarium genomen. Prachtig aquarium en foto's. Fijn weekend, Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag kijken naar de vissen in het aquarium. Ook heb ik, maar klein. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, Kees. Ik heb je aquarium vanaf het begin gevolgd. Het is nu echt een "volwaardig" aquarium geworden. Ziet er erg goed uit. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees.

    Mooi en kleurrijk ziet het eruit.
    Mooie Kees.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi aquarium heb je kees.
    Mooie foto's er van ook.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig al die kleurtjes in je aquarium Kees. En ook je nieuwe achtergrond foto geeft een frisse start aan 2015.

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.