Translate

woensdag 25 februari 2015

Mijn aquarium

Nog even 'n kijkje in mijn aquarium









12 opmerkingen:

  1. Hoi kees,
    je hebt echt hele mooie gekleurde vissen in je aquarium.
    Ook je planten zijn allemaal mooi fris. Ziet er ook heel mooi uit.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vis op foto 1 ken ik niet Kees, is dat familie van de Leeri?
    De Leeri was één van soorten waar mijn vader mee kweekte..
    Je planten staan er prachtig bij!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jan, Inderdaad dit is de gemarmerde soort, iets feller is dit soort, jaagt ook meer, wel op zijn eigen soortgenoten.

      Verwijderen
  3. Hoi Kees.

    Mooi Kees, er zitten mooie visjes in.
    Mooie planten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je aquarium ziet er mooi uit en ook het fotograferen van de vissen is al goed gelukt. Probeerde vorige week bij mijn dochter de vissen in de aquaria te fotograferen, die zagen er dus niet uit en waren niet geschikt voor mijn blog. Hoop dat het me nog eens goed lukt.
    Groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap dat je ze zo mooi gezond houdt, Kees. De vinnen staan mooi rechtop. Ik vond het nog helemaal niet zo makkelijk om ze gezond te houden. Had steeds dode vissen. Deed er van alles aan. Uiteindelijk hebben we de vissen maar weggedaan. Het ziet er bij jou prachtig uit. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joke, Hoofdzaak is voldoende zuurstof, zuurtegraad van het water, gezonde planten, niet te veel voeding, dit veroorzaakt bedorven water en rust.

      Verwijderen
  6. je hebt een mooi aquarium maar het kost je zeker ook veel onderhoud. Mooi schoon is alles Kees.
    Groetjes Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn vader bouwde vroeger elk jaar een nieuw, mooier en groter aquarium.

    Een van mijn klasgenoten op de lagere school vertelde dat hij bij ons naar binnen kijkend tv had gekeken.

    Een tv hadden wij toen nog niet en een kleuren-tv bestond nog niet.

    Maar na lang nadenken begreep ik dat hij naar ons aquarium had staan kijken.

    Ja, het ontspant kijkend naar de kleuren en bewegingen in een aquarium.

    Vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.