Translate

zaterdag 11 april 2015

Nog 'n nieuwe kamerplant

Dit keer 'n Gele Aronskelk.





6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, Kees. Zeker de laatste is een prachtige close up!
    Deze gele versie heb ik nog niet eerder gezien, hij heeft ook een mooi gespikkeld blad.
    Hier kan je lang plezier van hebben. 'k Wens je een fijn weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees.

    Mooi op de foto gezet Kees.
    Mooi deze gele kleur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie gele aronskelk en ook de Clivia van vorige post is prachtig. Clivia´s kunnen heel oud worden, maar ook de Calla gaat lang mee. Heb hiervan een roze in de kas, die sterft in de herfst helemaal af, maar komt in het voorjaar weer prachtig terug.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Dat geel en groen steekt mooi af tegen de witte achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige plant, daar fleurt de kamer meteen van op met het geel.
    Mooie foto's Kees.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! Deze zie je volgens mij niet zo vaak.
    De witte ken ik wel maar volgens mij heb ik de gele nog nooit gezien.
    Hele fraaie kleur.
    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.