Translate

zaterdag 13 juni 2015

Genoten van 'n midweek Achterhoek.

Boerderijruïne tussen Miste en Winterswijk.

Deze ruïne staat als kijk object langs de weg bij 'n rustpunt voor fietsers, vond het wel apart dat de ruïne bewaart wordt. Ik weet er geen reden voor, er stond geen informatiebord bij. Ik vermoed dat het door brand is verwoest,hier en daar waren lichte zwarte plakken te onderscheiden. Het terrein ziet er zeer verzorgt uit en is tevens een picknickplaats met picknick tafels en banken.  









11 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Mooie foto's Kees.
    Toch mooi dat ze het bewaren.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees, interessant dat dit behouden blijft. 'n Mooie serie heb je gemaakt.
    'k Heb even gegoogled en als je: -GC1664K_de-ruine-van-miste- als zoekopdracht geeft is er meer
    interessants over deze ruïne te lezen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke Jan dat ga ik zeker doen dank je wel.
      Groetjes kees

      Verwijderen
  3. Mooie serie, Kees. Je vraagt je toch af wat daar gebeurt is !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder deze foto's, het maakt me nieuwsgierig naar het wat en waarom, ga even googlen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ook eens googlen, want een ruine laat men doorgaans niet staan, tenzij het iets bijzonders is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er daar heerlijk rustig uit, Kees. Mooi hè, de Achterhoek. Wij gaan er nog wel eens een paar dagen fietsen. Prachtige foto's. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Kees
    Bijzonder een booerderijruïne, dat zie je niet vaak. Meestal zijn het kastelen geweest. Wel het fotograferen waard.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is wel een beetje een vreemde ruïne; hij lijkt op een bepaalde manier hersteld om er een aantrekkelijk object van te maken. Merkwaardige plek, Kees.
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie heb je er van gemaakt Kees.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier hou ik ook heel erg van Kees.
    Als ik ergens een ruïne ontdek dan moet ik ook altijd even stoppen en foto's maken.
    Prachtige serie heb je hier in je blog staan en daar heb ik dan ook van genoten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.