Translate

vrijdag 31 juli 2015

Avondje Berenboot Rotterdam

Woensdag heerlijk 'n avondje gevaren, 2 1/2 uur door de Rotterdamse havens met 'n lekker buffet aan boord.
Dit met de boot van de beren restaurants, die ligt afgemeerd tegenover de Euromast.
 Dit gekregen als cadeau voor ''n karweitje.

De Berenboot



De avond begon met regenbuien maar het klaarde gelukkig op

De donkere luchten  bleven wel overdrijven



Het buffet steeg op vanuit het ruim, echt een verrassing 



Oud en nieuw bij elkaar, de oude spoorhefbrug en de Erasmusbrug

En ja hoor,  daar was toch nog even het zonnetje

Tot slot de Euromast

7 opmerkingen:

  1. Hoi Kees,
    Leuk zo'n tochtje over de Rotterdamse maas. En dan nog lekker eten, niet verkeerd.
    Gelukkig dat het zonnetje nog even te voorschijn kwam, want die regen is dan wel balen.

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Kees. zo'n varend buffet is nooit weg. Je ziet ook nog eens wat (als het niet teveel regent, want dan beslaan de ramen). De regendruppels op het raam is mijn favoriete foto vandaag.
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Dat is leuk even lekker varen..
    Ziet er goed uit allemaal.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me een geweldig uitje, mooi wat van de haven en de stad gezien en ook nog lekker gegeten! Jammer dat het weer pas later beter werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk uitstapje, lekker eten en varen door de Rotterdamse havens, wat wil je nog meer.
    Ik heb een zwak voor de Rotterdamse havens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is een boel te zien, daar in de haven ! Mooie serie !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk Kees, dat jullie dit hebben aangeboden gekregen. Als het eten ook nog goed was, is het een bijzonder mooi tocht geweest. Ik heb dit ook al met bezoek uit Duitsland willen maken, maar er kwam niet ervan. Ik heb verleden weekend visite gehad uit Dresden van lieve vrienden en een week ervoor was mijn broer en schoonzus uit Hamburg bij mij logeren. Het was natuurlijk heel gezellig die dagen. Lieve groeten, Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.