Translate

maandag 6 juli 2015

Bezoekje aan diergaarde Blijdorp Rotterdam woensdag 1 juli

De Giraffen stelen de show in Blijdorp, ondanks deze zeer warme avond

De meeste giraffen deden zich goed aan hun maaltijd in hun fraaie onderkomen, in het midden de jongste telg

Hmmm is links net zo lekker als rechts  

Volgens mij is links toch wat lekkerder gezien de drukte

De Benjamin van het hele stel

 Zo eerst even kijken wie er allemaal zijn

Even lekker buiten spelen, maar eh hoe kom ik hier nu weer uit?

Lekker warm hoor, buiten. En nee ik heb geen band om mijn bek,dat is schaduw, ha ha ha ha!

Hallo mag ik mij even voorstellen

10 opmerkingen:

  1. Erg mooie beesten, die giraffen, en ook lastig om daar mooie foto's van te maken. Of op groothoek waarbij de achtergrond ook scherp wordt, of alleen de kop waarbij w de rest van het beest er bij moeten denken. Je hebt er een mooie serie van gemaakt Kees, ook dat jonkie staat er goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charmante foto van giraffen. Ik hou van de dieren. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie ! Die giraffen hebben het wel naar hun zin, zo te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn zulke bijzondere dieren, mooi op de foto gekomen, Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, Kees. Ze hebben een prachtig verblijf in Blijdorp. Ik moet er toch beslist ook weer eens gaan kijken, zie ik wel. Ben er al heel lang niet geweest. Leuk die kleine giraf. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie is dit geworden, Kees. Ik kom hier 'regelmatig' en eigenlijk heb ik van binnen nog géén enkele foto en van buiten slechts enkele foto's!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees.

    Super foto's Kees.
    Prachtige dieren, zeer leuk de kleintjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Kees. Ben al zo lang niet meer in Blijdorp geweest, moet hier echt weer eens een keer heen. Schattig dat kleintje temidden van die grote dieren.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.