Translate

woensdag 16 september 2015

Enkele "dit is Limburg" momentjes.

Enkele moment opnames van onze vakantie in Limburg.

Vakwerkhuizen.

Hoogste punt in Nederland.

Drielandenpunt.

Kerken gebouwd met en van  natuursteen en mergel.

De Maas.

Fraaie kastelen.

Bierbrouwerijen.

Heerlijke bieren van Hertog Jan.

Dierenpark in Kerkrade, zeer natuurlijk met veel ruimte voor de dieren.


Watermolens.

En natuurlijk de heerlijke Limburgse vlaaien, jammer ik kan ze niet tonen want we hebben ze opgegeten. 
En niet te vergeten de gastvrijheid en gemoedelijke sfeer.

7 opmerkingen:

  1. je hebt je wel degelijk vermaakt zo te zien,niet te lang bij Hertog Jan blijven hangen Kees?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gevarieerde serie. Kees. De bouwwerken wist je goed te kieken, maar die relaxte aap mag er ook zijn. De vlaaien zullen ook goed gesmaakt hebben, net als die hertogjes.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees.

    Super mooie foto's Kees, zoals je laat zien hoeveel moois je hebt gezien.,

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Gaia Zoo lijkt me erg leuk. Voor de vlaai moet je dan nog een keer terug, lijkt me. Hachelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij had ook best een stukje vlaai gelust Kees en dan eet je alles op ;-)))
    Mooie foto's van limburg en in Gaia zoo heb je vast nog wel meer foto's gemaakt, ik ben nu al nieuwsgierig.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben van boven naar benden gaan kijken in je blog Kees en ik zag heel veel moois voorbij komen.
    In dit blog vind ik de watermolen ook zo mooi uitkomen. Echt fantastisch om te zien.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.