Translate

donderdag 4 augustus 2016

'n nieuw stekkie

Inmiddels gezocht naar 'n stekkie in de Krimpenerwaard om daar onze vrije tijd door te kunnen brengen, zodat we toch weer 'n stukje grond hebben om te tuinieren. er moet nog wel een en ander gedaan worden, dus hoeven we ons de komende tijd niet te vervelen, en wie weet kunnen we nog ´n stukje ruimte creëren  voor 'n kleine  moestuin. Voorlopig kunnen we ons daar midden in de polder even lekker ontspannen, het ligt maar op ´n  half uurtje rijden vanaf onze nieuwe woning.








8 opmerkingen:

  1. Hoi Kees.

    Wat een mooi plekje Kees.
    Daar kunnen jullie je tijd wel heerlijk doorbrengen.
    Leuke foto's, die poes met de vlinder op zijn snuitje ;-))
    Lekker dichtbij jullie nieuwe flat.

    Heel veel plezier daar Kees.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een eigen vakantiehuisje, dat lijkt me heerlijk. Is het ook op fietsafstand of moet je er echt met de auto naar toe?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Frank, met de fiets denk ik toch wel 'n uurtje, maar met mooi rustig weer toch wel te doen.
      Groet Kees

      Verwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, Kees. En ook nog lekker dicht bij huis, dus (bijna) geen last van files!
    Mag je daar het hele jaar komen of is het een seizoenplek? Je wilt natuurlijk wel van de winter je spruiten van het veld halen. Nu de mooie zomers nog..... Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jan, ja hoor ik mag er het hele jaar vertoeven, zomer en winter.
      Groet kees.

      Verwijderen
  4. Niet gek zo'n vakantiehuisje erbij, kun je ook nog een beetje tuinieren.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een heel mooi plekje Kees.
    Ik denk dat jullie je hier echt wel zullen vermaken met een mooi tuintje en inderdaad misschien een klein moestuintje. Dit ziet er in ieder geval al heel mooi uit
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kees, mijn felicitatie met het vakantiehuisje.
    Een vakantie huisje ,die tijd heb ik al ver achter ,me liggen.
    Maar ja, als je mijn leeftijd hebt , dan hoeft het niet zo nodig meer.
    Veel plezier!!!!!
    Eilandstaete


    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.