Translate

vrijdag 4 november 2016

Mijn kastelensite

Kasteelterrein In Capelle aan den IJssel
Alleen de fundamenten zitten nog in de grond en de 2 grachten zijn nog aanwezig





Ik heb mijn kastelen site verbetert en is nu nog duidelijker en beter in te zien.
Kom er maar eens vrijblijvend een kijkje nemen. 
De website heeft ook 'n nieuw gezicht gekregen.

Tevens heb ik 2 kastelen toegevoegd,
Kasteel (hofstede) Cammingha in de provincie Utrecht en
Kasteel Nederhorst in de provincie Noord Holland.


De link staat
 in de zijbalk onder de titel, mijn kastelen website.

Lijk me leuk u daar eens te ontmoeten.

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van Capelle a/d IJssel + update, Kees. Heb een goed weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees.

    Mooie foto's Kees met het bruggetje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je de site zo nu en dan nog eens aanvult!
    Mooie foto's van dat romantische bruggetje.
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kastelen waar alleen de fundering van ligt vind ik best wel triest, jammer dat die barbaren van voorvaderen het nodig hebben gevonden om zo'n fraai kasteel af te breken en - waarschijnlijk - de stenen te hebben gebruikt voor een aantal armzalige doorzonwoningen die inmiddels vast allemaal zijn ingestort en vervangen voor iets nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Frank, triest. Ik kan er ook boos om worden, het is in inbreuk in onze Nederlandse geschiedenis.
      Groet Kees.

      Verwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.