Translate

dinsdag 31 januari 2017

VW verzameling

Dit is mijn verzameling vw modelletjes.




7 opmerkingen:

  1. Fantastic VW collection! I really like the pink convertible!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kees.

    Super leuk Kees zo,n verzameling.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi bewaard gebleven, Kees. Heb jij toch andere auto's dan die ik had, daarvan konden de raampjes er uit, de banden en de bumpertjes gedemonteerd worden. Ik zie dat er nog geen sjoemelautootje tussen zit. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Jan, leuk die sloopautootjes, bij deze kunnen alleen de deurtjes open, haha.
      Groet kees.

      Verwijderen
  4. Voor de spoorbaan heb ik ook een aantal vw busjes, zelf heb ik een golf 1 gehad, daar zou ik nog wel een model van willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful VW collection. I use to own a few bugs back in the 70s. Brings back lots of memories.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.