Translate

vrijdag 28 april 2017

Nieuw huisgenoot en maatje.

Morgen is het zover, we kunnen ons nieuwe huisgenootje halen in het asiel. Na circa anderhalf jaar zijn we weer klaar voor een nieuw hondje. Ons nieuwe huisgenoot is een chihuahua kruising tussen 'n kort en langharige van ongeveer 6 jaar oud. Zijn vorige baasje kan niet meer voor hem zorgen vanwege een ziekbed en ouderdom. Wij willen er weer graag voor gaan.





Hier ben ik dan, ik heet Jiva, je spreekt het uit als Djiva.
Hoe ik aan mijn naam kom weet ik niet. Maar mijn nieuwe baasje vind het wel oké.
Ik ben geopereerd aan mijn oog en ben helemaal genezen en klaar voor een nieuwe start.
Ik ben maar 3 weken in het asiel geweest en gaat fijn weer snel verhuizen. 

9 opmerkingen:

  1. Leuk Kees. Een maatje kleiner, maar zeker niet minder hond! Gefeliciteerd.
    Ik hoop dat jullie nog lang plezier van -en met- Jiva mogen hebben in goede gezondheid.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Kees you have a sweet new doggie friend! You will all get along so well!
    Hugs to Jiva!
    Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat jullie een hondje uit het asiel halen, ook een die aan zijn oog geopereerd is. Ik hoop dat jullie veel plezier van hem zullen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kees, that is so wonderful and great news that you got a new doggie friend. Jiva is so adorable and I wish you both a long and happy friendship. You'll have to have some treats in order for Jiva's new homecoming. Jiva will approve, I'm sure. :)
    Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Kees wat heerlijk voor jullie,dat je er veel plezier mee zal beleven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Kees. Ik hoop dat jullie veel plezier met elkaar hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kees.

    Wat fijn Kees een nieuw maatje voor jullie.
    Heel veel plezier er mee.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer, zeer blij dat u een nieuwe, geweldige vriend. Met vriendelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk Kees.
    Een lief maatje en ook ben ik blij dat jullie hem uit het asiel gehaald hebben. Er zijn daar zoveel dieren die een lief thuis verdienen. Geweldig.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.