Translate

zaterdag 22 juli 2017

Mijn aquarium

Nu weer even tijd voor mijn aquarium





9 opmerkingen:

  1. Hi Kees,
    you have a very beautiful aquarium. It like swimming underwater when I look at your photos. Excellent shots! Enjoy the weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is weer genieten, Kees. Als vanouds: voor het slapen gaan nog even voor de bak hangen....
    Fijne zondag. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zier er weer goed uit Kees. Prachtig!!

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kees.

    Mooi Kees het ziet er goed en mooi uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben helemaal rustig geworden van de foto's van je aquarium! Schitterend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende bak, maar ook hele mooie foto's!
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's Kees.
    De visjes doen het goed als ik het zo zie.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een lust voor het oog, Kees !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan mij voorstellen dat je hier niet gauw genoeg van krijgt Kees.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.