Translate

donderdag 13 juli 2017

Mussen

Vogelhuisje met mussen in de tuin bij onze chalet.



9 opmerkingen:

  1. Hi Kees,
    That's a pretty cool birdhouse and they are wasting no time in checking it out. Nice shot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mussen zijn zo leuk om naar te kijken, zoals ze altijd druk in de weer zijn. Wij hebben er ook veel in en rond de tuin. Van zo'n voederplaats maken ze graag gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is genieten om ze in hun bezigheden te kunnen observeren en dat laat je hier heel mooi zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Kees, jullie krijgen gasten genoeg op deze manier, geen bed maar wel breakfast!
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kees.

    De musjes hebben het goed daar in het huisje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige opnames van deze tsjilpertjes!
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van die reiger schoot ik spontaan in de stress, zo'n kreng heeft meerdere keren mijn auto vol gescheten, ben uren bezig geweest de stond van het dak te scheppen. Dan zijn mussen veel leuker, maar nog steeds geef ik de katten weinig te eten en hoop ik dat ze alles wat vliegt en op mijn auto poept opeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat er bij jullie nog mussen zijn, Kees. Bij ons op het balkon komen ze al enige jaren niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mussen zie ik hier genoeg ;-)))
    Mooi dat ze daar ook zijn Kees, altijd mooi om naar te kijken.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.