Translate

zondag 6 augustus 2017

Mijn voetbalclub FEYENOORD

Zaterdag weer eens naar de kuip geweest, de wedstrijd voor de Johan Cruijff  Schaal tegen Vitesse.
We hadden een goede plek op de eerste ring net voorbij de bocht en keken precies op het doel.
Het was helaas geen top wedstrijd, het werd 1-1. Dank zij de winst met penalty's nemen haalde Feyenoord de winst binnen.

De Kuip, het mooiste stadion van Nederland

Het samen 1 zijn gevoel

Heerlijk sfeertje

Onze jongens

Het begin van de wedstrijd

De 1-0 van Feyenoord in de 7e minuut

Terug op het veld voor de tweede helft

De wedstrijd

De beide trainers

Beraad bij Feyenoord wie de penalty's gaan nemen.

 De ere ronde na de zege

Ontvangst van de Johan Cruyff schaal

10 opmerkingen:

  1. Mooi stadion, veel fans, maar ik zou willen dat je niet tevreden bent met het resultaat. Met vriendelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie, Kees. Goed te zien dat mijn zoon + vriendin in goed gezelschap waren.
    Ergens links van je: 2e ring op QQ zaten ze. Gelukkig hebben WE naast jouw foto's nu ook de schaal, mooi begin van het seizoen, toch?! Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kees,
    Mooie foto's vanuit de fantastische Kuip.
    Weer een mooie prijs erbij.
    Volg zelf ook het voetbal van mijn favoriete club uit Rotterdam Zuid.

    Rood witte groeten,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verslagje Kees, hoewel ik enthousiaster was geweest als het Feijenoord tegen AZ was geweest, en AZ de knvb beker had gewonnen. Maar zoals vaker betekent ver doorgaan in Europa en de knvb beker niet dat een seizoen succesvol wordt afgesloten.
    Hoewel ik geen Feijenoord supporter ben kan ik hun team best waarderen, met AZ-ers Haps en Berghuis in het team en Bilal Basaciguglu was klasgenoot van mijn dochter op de lagere school en heeft met haar in het schoolvoetbalteam gespeeld.
    Vriendelijke groet,
    Frank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi Frank, 'n mooie geschiedenis was begonnen met je dochter. Leuk zijn we toch ]n beetje verbonden met elkaar. De kleur zegt genoeg he rood/wit.
      Groet kees.

      Verwijderen
  5. Hoi Kees.

    Wat leuk dat je erbij kon zijn.
    Ze zijn goed bezig

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi en groots uit !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie serie laat je hier zien Kees.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke ervaring zeg. dat zie je aan de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat U langs ben geweest en de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.